pondělí 28. listopadu 2011

Tajemná žena - svědkyně zneužití v Praze

Diskuse na anglickém fóru 27. a 28. 11. 2011 ohledně starší ženy přítomné pražskému zneužití .

trikaldarshi 27. 11.
 Právě jsem si dal na břicho okurkové slupky a měl jsem vizi z minulosti, ze středoevropského  města jménem Praha. Byla tam mladá žena v podivné situaci se sWamim – bez podprsenky, ležela na něm, on ji strkal prsty do vagíny – a v místnosti prošla nějaká starší žena. Podařilo se mi rozpoznat její identitu – byla to jedna z „velkých zvířat“ na české scéně JDŽ, samo její veličenstvo ing. J...na Proc...kova. Tajemná žena už není tak tajemnou. Gópí přivádějící další gópí, tak to chápu já. Možná že ta stará měla té noci štěstí, protože ta mladá řekla NE.

Karavan:
Aháááá – a jaká je česká reakce na toto odhalené tajemství?

SeriousSam:
Není třeba žádné reakce, my jsme to věděli. Ona je tou, která ubytovávala starého gurua a XXX, když přijeli do naší země. Byla hlavním agitátorem pro byznys se žlutými pyžamy. Vyhrožovala nám paragrafy ve svých příspěvcích. Proto jsme věděli o jejím místě v téhle hře ...

Karavan:
Ale ta informace by mohla být užitečná v jiných částech světa – například tady ve Slovinsku. Je známá mimo české kruhy, v Maďarsku, Chorvatsku, Slovinsku?

Lenka:
O této ženě mi řekl můj přítel z Olomouce.
Řekli: „Ve svědectví Chavy je jedna žena. Ty ji znáš. Je to J. P. Víš, ona nám řekla, že je to naprostý nesmysl. Nemám co říci. Neptejte se mě, nechci v tom být zapletená, není to žádná pravda.“
Možná to neopakuji přesně větu za větou (kvůli špatné angličtině nebo špatné paměti).

SeriousSam:
Myslím, že v cizině není moc známá. Jen v ČR A SR. Její celoživotní cíl je pomáhat swamimu založit silnou organizaci v ČR. Je staršího věku a nemá vlastní rodinu. Jenom mu slouží. Proto bude tou poslední osobou na světě, která by ho opustila. Ale není to zlá osoba, manipulátorská nebo bláznivá, jenom si vybrala špatný cíl pro svou absolutní lásku.

Chava:
J.P. versus Dr. Jana:
Nejsem si jistá, zda dr. Jana, která se pokoušela strašit lidi na českém blogu, je J. P.
Pokud vím, ta na slovo poslouchá sWamiho a nečte na webu nic negativního.
Ale možná se situace změní, poté, co se lidé začali na to ptát, nebo když se dozvěděla jméno zneužité ženy z Česka v červenci 2011.
Pokud se mýlím, pak by měla být alespoň lepší v paragrafech, protože použila paragraf 206, který od r. 2009 neexistuje.
Ve skutečném životě není Dr., jenom Ing.
Vím, že popřela vše sadhvi P. a J. L. z pražského výboru.
Dám další detaily na neveřejné fórum.

3 komentáře:

  1. Ing. J. P. byla vskutku na první (i druhý) pohled dobračka. Znám ji dlouho. V těchto kruzích jsem se pohyboval od r. 84. Ale nanejvýš v pozici cvičitele cvičitelů – do r. 2001. Tehdy jsem s Janou sem tam i dal řeč. Žila skutečně jen jógou. A neprojevovala známky fanatismu. Byla takový nenápadný a neúnavný dříč. Ovšem ona funkce „vrchní gópí“, ji staví do značně odlišného světla. Díky za informaci. Ta neznalost uvedeného § by mohla naznačovat možnost, že je i Dr. Janou.
    Ona Jana před léty vystřídala Jarku Ji…..vou, rovněž z Prahy, která zemřela. To byla ta, která si našeho milého XXL adoptovala. On jí říkával „matádží“. To byla štreng baba! Učiněn generál. Ona se svým milovaným synáčkem jezdívala i do zahraničí. Na seminářích za ním poskakovala s termoskou s čajem. Vzpomínám, že v r. 91 na semináři ve Zlíně jsem dělával Sw. dost chiropraktické terapie. Odcházíval jsem po půlnoci, Jarka tam (v apartmá) ještě bývala. Takže další kolo „terapií“ (dámských) muselo být až v noci. Tehdy si při mojí chiropraxi Sw. volával často jógové zástupce měst a probíral situaci u nich. Přineslo mi to řadu vhledů do zákulisí „JZD“. Ale spíš jen poznatků o potížích a práci organizátorů. Občas se tam i některá dobrá duše rozbrečela, pokud měla potíže v rodině apod.
    Jednou si nás, ty bližší služebníky, Jarka svolala a řekla nám, že musíme Sw. chránit… Tehdy jsem netušil před čím. Asi to bylo jiné označení pro bobříka mlčení…

    OdpovědětVymazat
  2. V oné jžv se občas zakoušely i značně legrační věci. Už nevím, ve kterém to bylo roce, ve Vépu to bylo, na nějaké akci. Jako vždy měl hlavní slovo „Pán celého vesmíru“ a to jeho slovo boží se překládalo do maďarštiny, češtiny, němčiny a srbochorvatštiny. Natahovalo se to těmi překlady zatraceně. A právě poslední z uvedených jazyků zní pro nás občas dost legračně. Slova „guru tě zachrání, guru ti pomůže“ v tom jejich jazyce zněla: „Guru ti dá podržky, guru ti pomoči…“ To už jsem nevydržel a válel jsem se smíchy. Naštěstí jsem seděl dost vzadu, někde u fotbalové branky. Bylo to venku, v létě.
    Ani v koutku mysli jsem netušil, jak doslovně se po létech slova „pána vesmíru“ naplní. Není to zářný příklad jeho sidhi, vy nevěřící Tomášové?

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, všichni, mé jméno je Safa El Sadat, jsem ženatý 20 let s manželem a máme dva syny, staršího 16 let a mladšího je 11 let, můj manžel mě hodně miloval, ale dostal se do bodu, kdy se zapojil. v záležitosti se ženou, která je její spolupracovnicí. Nikdy jsem si to nepředstavoval, ale nějak se změnil jeho postoj ke mně a dětem, jeho pozdní příchod z práce mě přemýšlel o tom, že i na mém 20. výročí svatby v březnu se držím dál od sexu, jak to slibujeme na svatbě Den výročí, 15 dní před výročí svatby přiznal, že ano, že měl sex se svým spolupracovníkem. Přivedl ji do mé postele, když jsem byl na práci, to znamená, že mé pocity byly pro něj naprosto bezcenné, můj duševní stav je plný utrpení, myslím, že nemůžu zapomenout a obnovit bolest, tato žena měla plnou kontrolu nad ona a já jsem nikdy nechtěla dělat to s násilím, ona chce vyhrát mě, zatímco ona je rozvedená, ona říkala, že ona žárlí na náš vztah a ona zničí mě tím, že vezme mého manžela.
    Musel jsem o tom diskutovat s přítelem, který mě požádal, abych našel dobré kouzelnické kouzlo, v první řadě jsem nikdy nevěřil v tento pravopis, ale musím to zkusit, až když jsem narazil na email PROPHET NOSA UGO na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem, aby si vzali zpět a pomohli opravit vztah a učinili lidi šťastnými ve svém vztahu a některých dalších příbězích týkajících se Duchovní nemoci a více, vysvětlil jsem mu jeho situaci a pomohl mi provést nějaké modlitby, některé bylinky a kořeny a malá oběť, kterou jsem udělal, a do 7 dnů se vrátil, aby se omluvil a bylo to pro mě jen zázrak, jsem rád, že mi pomohl a já mohu hrdě říci, že můj manžel je se mnou znovu a teď je se mnou zamilovaný jako nikdy předtím.
     Potřebuješ nějakou pomoc ve svém vztahu, jako dostat zpátky svého muže, manželku, přítele, přítelkyni, vyhrávat loterie, bylinný lék na nemoc, HIV, pohlavně přenosné choroby, astma, artritidu, Fybroid, mrtvici nebo jakýkoli druh nemoci, duchovní problém , Propagace pracovních míst, diváci, kteří čtou můj příspěvek, který potřebuje pomoc, pokud jde o jakékoliv životní výzvy, by měli kontaktovat společnost PROPHET NOSA UGO a budete rádi, že jste to udělali.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040
                         +17207992813

    OdpovědětVymazat