čtvrtek 24. listopadu 2011

Z diskuse na Respektu




Autor:  barborka  

důkaz

Pro mě osobně byl důkaz chování mezinárodního vedení JDZ a jeho způsob ovládnutí situace v Austrálii a na Novém Zélandě. Moje vlastní zkušenost, žádné pomluvy.
Také jsem nejdřív nevěděla, kde je pravda, protože ty ženy osobně neznám. A samozřejmě jsem si přála, aby to pravda nebyla, kvůli tolika milým lidem ze Zélandu, kteří z toho měli v hlavě pořádný guláš.
Ale právě způsob řešení situace evropským vedením organizace- zatajování kauzy, zákulisní manipulace, způsob ovládnutí místních organizací poslušnými lidmi, mlčení k dopisu adresovanému Swamimu s prosbou o vysvětlení- to mě přesvědčilo, že to musí být pravda. Je mi to líto, ale takhle se prostě organizace, snažící se o šíření dobra, lásky a pravdy mezi lidmi, nechová.

23.11. 02:25
Autor:  barborka  

to si nemyslím

..a hlavně klid, rozčilování nikam nevede :)Myslím, že je důležité, aby lidé v JDŽ měli dost síly a odvahy "rozplést ty kruhy". Ach jo, je to fakt smutné, tolik báječných hodných lidí, kteří se dlouhá léta poctivě snaží být dobrými žáky. Spoustě z nich se hroutí svět.

23.11. 01:49
Autor:  barborka  

Re: Noční život velkého jogína

JDZ vlastní jogová centra- ašramy- místa kde se konají kurzy pro veřejnost a setkání žáků. Z části výtěžků kurzů se financuje stavba velkého centra v Indii, což je určitě prospěšné pro spoustu tamějších chudých obyvatel- postavila se tam škola, pořídily se autobusy pro děti, mobilní ambulance atd. Nic není černobílé..

23.11. 00:05
Autor:  barborka  

je to smutné

I velký duchovní mistr je jenom člověk.
Paní Evu osobně neznám, ale věřím jí. Zažila jsem totiž pár měsíců tohoto roku v centru Jógy v denním životě na Novém Zélandě. Nebylo to pro nikoho jednoduché. Nejdřív těm zprávám o sexuálním zneužívání většina lidí nechtěla věřit, včetně mě, ale vždycky tam byla snaha dobrat se pravdy. Swámího žáci se tedy rozhodli sepsat dopis, kde se ho ptali na několik zásadních otázek. Chtěli slyšet jeho vysvětlení, stále většina doufala, že je to všechno jen nějaký zlý sen.
Odpověď nikdy nepřišla. Zato se Swámího lidé z centrály z Evropy snažili ovlivňovat vývoj událostí skrytými cestami, telefonáty apod. A do toho jsme sledovali rozpad australské organizace JVDŽ, a nevybíravé metody, díky nimž kontrolu nad touto větví (a majetky) převzali Swámího lidé.. Rozhodně ze strany vedení společnosti nešlo o cestu pravdy a světla.
Ale byla by škoda, kdyby Swámího aféry měly odradit lidi od praktikování jógy a meditace. Protože to funguje :)

Žádné komentáře:

Okomentovat