čtvrtek 1. září 2011

Moje rodina je pod silným vlivem Mahéšvaránandy. Poraďte, co dělat ...



Mercury 29. 8. 2011:

Zdravím všechny. Opravdu nevím, kde a jak začít ... Vždycky mě velmi zajímala východní filozofie, hlavně z Indie, a ve 13 letech jsem ji začala studovat. Myslela jsem vždycky vlastní hlavou, přečetla spoustu knih a mluvila se spoustou lidí z různých náboženství a duchovních cest. Před 4 lety moje sestra vstoupila do JDŽ (musím říci, že mezi námi bylo silné pouto), a jakmile se setkala se SM, zamilovala se do něj, byla jím fascinována a mluví jen o něm. „On je jediný Bůh na zemi, bez něho nemůžete spasit svou duši a získat osvícení.“ Samozřejmě jela do Indie, i když neměla svoje peníze: moji rodiče si pro ni půjčili asi 5000 euro, aby tam mohla jet, a to mě přivádělo k šílenství ... Viděla jsem, kam to povede ... Abych to zkrátila, po tomto „magickém“ výletu do Indie byla ztracena ještě víc ... viděla světlo, cítí Boha a my jsme všichni ubožáci žijící v iluzi ... Začala na mě a mé rodiče tlačit, abychom vstoupili do kurzů jógy, jezdili na semináře  a tak dále ... Následuje SM všude, do Indie, Edinburghu, Vídně, Střílek ... za peníze mých rodičů, a když něco řeknu, oni řeknou, že závidím a jsem zlý. Přesvědčila i moje rodiče, matka si vzala mantru a všichni tři jsou na válečné noze proti mně, jako bych byla nejhorší nepřítel, protože jsem řekla, že organizace od nich bere příliš mnoho peněz. .. peněz, které navíc ani nemají. Pak jsem zjistila, že Cici (svámí Chidánand) odešel z organizace a pak jsem konečně našla důkazy o všem, co jsem si jenom myslela ... Předložila jsem jim všechna prohlášení od lidí, kteří opustili JDŽ, aby to viděli, ale oni se mi smáli, moje sestra na mě útočila, že jsou to lži proti velkému mistrovi, že jsem zlá atd., umíte si to představit ... Z očí jí šel oheň, bojí se tak, že já už s rodiči ani nemluvím, a vidím, že už je asi pozdě ... jejich mysli jsou již příliš otrávené. Zavolala jsem Cicimu, aby mi poradil, jak mohu pomoci své potápějící se rodině, co mohu dělat (protože jsem si jista, že jsou v tom zúčastněny velmi zlé síly), ale on mi řekl , že mi nemůže pomoci a že mi přeje štěstí.
Také jsem mluvila s lidmi, kteří opustili organizaci, a zdá se, že se bojí o tom příliš mluvit, ptali se mě, jestli nemám sny o něčem černém (?) a abych byla velmi opatrná, protože on je velmi silný.
Takže bych ráda věděla, jestli je vůbec ještě nějaká naděje. Byla bych vděčná každému, kdo by mi mohl pomoci či dát nějakou radu. Omlouvám se za svou angličtinu, jsem z Chorvatska ... zdravím všechny, kteří bojují za pravdu ... Ten chlap „bůh“ musí do vězení!!!!

(Pozn. překl. Aspoň myslím, že Mercury je dívka - vypadá to tak podle jejích následujících komentářů v diskusi - když tak mě opravte.)

3 komentáře:

  1. Stránky v angličtině: jak pomoci těm, kteří jsou pod vlivem kultu:
    http://freedomofmind.com/help/someoneelse/

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud je to možné, asi bude nejúčinější se od členů tak tvrdé sekty odstěhovat, i když jsou to nejbližší příbuzní. Fanatici bývají často dost nebezpeční.
    Se ženou jsme toto šílenství opustili. Je pravda, že už několik let nám určité věci dost vrtaly hlavou, tak ten odchod byl OK. A že
    Garg nebyl ve Střílkách (ale platilo se jako by tam byl), hovoří samo za sebe. Na skype měl prý slzy v očích a "ach jak mi chybíte, ale tam je proti mě špatná atmosféra...". Co je to za boha, že má naděláno v kalhotách? Nebojte se černých snů. Zbavíte - li se iluze, bude vá naopak lehčeji. Zpočátku asi bude něoc chybět, vznikne pravděpodobně vakuum.

    OdpovědětVymazat
  3. Všem, kteří šíří informace prostřednictvím internetu, doporučuji seznámit se s plným zněním paragrafu 206 Trestního zákona č.140/1961 Sb. Pro informaci jeho znění je následující:



    § 206 Pomluva

    (1) Kdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.
    (2) Odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí nebo jiným obdobně účinným způsobem.

    Dr.Jana

    OdpovědětVymazat