pátek 14. října 2011

Systém JDŽ slouží jeho zakladateli, ne lidem

http://www.sexabuseyidl.net/discussion/comment/6173#Comment_6173

Překlad komentáře:


Něco zajímavého na ukázku, jak funguje Swampi a jeho strategie zametání pod koberec.
(Pozn. překl.: swamp - bažina (:-))

V polovině devadesátých let se stala ve Vépu tragická nehoda. Jeden chlapík, Swampiho žák, bohužel ne v nejlepším duševním zdraví, se procházel po železničních kolejích blízko vesnice, kde byl seminář. Stalo se, že přijel vlak a on byl zabit. Je zajímavé, že účastníci semináře o této události nebyli informováni a informace byly před nimi skryty.

To ukazuje, jak Swampi funguje. Bojí se, že informace o tom, že účastník semináře byl během něho zabit, by mohla poškodit obraz čistoty jeho systému, který se snaží prodávat.

V normálním sociálním prostředí, když se stane něco takového, je důležité, aby o tom byli zpraveni přátelé, aby měli možnost přát mu šťastnou cestu, modlit se za jeho duši.

Ve Swampiho systému JSŽ člověk není důležitý, jediná věc, na které záleží, je systém a jeho zachování za každou cenu. To je jasný ukazatel toho, že to není systém, který má sloužit lidem, ale pouze jeho zakladateli Swampimu.

18 komentářů:

  1. Je tu ještě jedna věc, která mě vždy zarážela. Už po řadu let se duchovně zaměření lidé zajímají o duchovní transformaci Země, ke které má dojít v r. 2012. Součástí té transformace je odhalení pravd ve všech oblastech života, jedna z nejdůležitějších je pravda o povaze náboženství, ať je jakékoliv. Pokud si pamatuju, tak SwAmi se o tomto tématu nikdy nezmínil, a jeho jogíni se tomuto tématu taky vyhýbají jako čert kříži. Nevím, už tam pár let nejsem, možná teď o tom mluví? Informací je o tom tolik, že se to nedá přehlédnout, ať už ho někdo přijímá či ne.
    Samozřejmě, vyjeví se pravda i o JDŽ. Už se vlastně vyjevila ...

    OdpovědětVymazat
  2. Guruju, guruju,
    gatě ti padajů.
    Děučiska vřískajů,
    „Čakry“ ti vidijů.
    Enem su zvědavá, kolik takových paskřivců a grázlů k nám přileze a bude prodávat enem luft a eště za to chtět penize a inačí „naturálie“. Šak ty Střílky sů kůsek od nás. Kdysi tam byla enem polepšovna a teď to tam néni o nic lepší, sekta tam je. Snáď by bývalo lepší, kdyby tam stál ten bordél, jak to keřísi zamýšlali po devadesátým roku. To by za ty penize, co tam čeští chuapé vyhazujů za teho oranžovýho papeža, neco měli.

    OdpovědětVymazat
  3. Guruové z Indie - mají podobné rysy:

    Swamí Vishwananda ktery uz jezdi do Cech je dalsi falešný gej "guru", gej "avatar" - viz jeho lži, aféry, podvody a triky:
    http://vishwanandawarning.blogspot.com/
    http://tellthetruthswamivishwananda.wordpress.com/2011/02/18/hello-world/
    http://torontosaibaba.blogspot.com/2011/07/another-fake-swami-vishwananda.html

    Swami Nithyananda-Sex Scandal video:
    http://www.youtube.com/watch?v=3xm19vU53L4&feature=related
    http://news.oneindia.in/2010/03/03/swami-nityananda-sex-scandal-video-tamil-actress.html

    OdpovědětVymazat
  4. taky bych to nikomu neříkal. lidi si zaplatili pohodový víkend, tak proč je tím rozrušovat. to nevypadá jako zametání.

    OdpovědětVymazat
  5. Všem, kteří šíří informace prostřednictvím internetu, doporučuji seznámit se s plným zněním paragrafu 206 Trestního zákona č.140/1961 Sb. Pro informaci jeho znění je následující:



    § 206 Pomluva

    (1) Kdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.
    (2) Odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí nebo jiným obdobně účinným způsobem.

    Dr.Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravim velavazenu Dr. Janicku a odkazujem jej, ze s tymy svojimi trapnymi odkazmi moze ist akurat tak niekam...
    Sektacka zastrasuje paragrafmi, juj, to uz musi mat asi poriadne v gatiach. Ale ved sa vravi: Nahám kartá, prabhudíp kartá...tak aky strach? Ved vsetko je v rukách gurudéva a vsetko sa deje len z jeho vole, tak naco hladat ochranu v starých komunistických zákonníkoch, hmmm?

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud by někdo poškozený chtěl použít příslušný paragraf (206), musel by podat trestní oznámení v zemi, kde došlo k jeho porušení. A u soudního přelíčení by musel asi být osobně… Může si vůbec „žrec tří časů“ dovolit přijet do některé ze zemí EU? Co když už je na něj ve Slovinsku podáno trestní oznámení?? To by pak jeho museli vydat do Slovinska. Uniklo by něco takového médiím?
    Jano, Jano. Jsi ty vůbec doktorka? Zřejmě tak RSDr.

    OdpovědětVymazat
  8. No presne ja mám tiež problém s manželkou začala cvičiť jogu teda prihlásila sa do centra "Joga v dennom živote" začalo to postupne najprv len cvičila ako bolo v rozpise 2 hodiny raz za týždeň lebo ju boleli kríže, chrbát potom začala s nimi chodiť na turistiku a nastal zvrat, doma má učebnice o jóge má fotky ich predstaviteľov začala ich uctievať a meditovať doma sa nevedela už ani porozprávať stále je zadubená a zamyslená začala si robiť cvičiteľský kurz a hľa domov začala chodiť po polnoci. Začala byť sebecká silne propaguje vegetariánstvo, mäso nechce doma ani vidieť nie to ešte variť a pritom ma doma členov nevegetariánov. Začala chodiť do Strílok v cz a na rôzne prednášky dokonca išla s nimi aj do Indie čo stálo nemalo peňazí. Proste už to nie je o cvičení veď jej zmenili psychiku a silu vlastného úsudku. Ľudí varujem pred Jógou hlavne ak sa dostanú do skupiny členov ktorím nejde len o cvičení a Jogu v dennom živote hlavne jeho guru by som zakázal.

    OdpovědětVymazat
  9. Pomalá manipulace zájemců o jógu směrem k totálnímu podřízení se mistrovi je u nás specialitkou JDŽ. Už deset let na to upozorňuje centrum pro výzkum sekt-bez úspěchu. Cvičebny plné obrázků mistrů téhle sekty, cvičitelé v mundůru jak na vojně-hurá-čím víc členů, tím líp. Typická sekta.

    OdpovědětVymazat
  10. Nejzajímavější je ten podivný mišmaš myšlenek různých škol a směrů, zabalený pod logo JDŽ. A pod logo: božská moudrost gurua. Prostě vykradení myšlenek cizích lidí. Nic originálního, ale funguje to, nebo spíš fungovalo to. Většina lidí sice časem od něj odešla, když to prokoukla, ale věrní vědí, že ti lidé jen nebyli připraveni na tak velkého mistra. Jiná možnost není, že, milí žáci.

    OdpovědětVymazat
  11. No šak eště nésó jako to dítě v Andersenově pohádce. A jak be chtěle bet!

    OdpovědětVymazat
  12. Je to naozaj sekta, robia sa aj zájazdy do Indie za pánom guru a keď som videl fotky ako sa mu tam klaňajú,spievajú tie nezmyselné chorály, vzývajú ich boha aby ich osvietil utierajú a čistia fotky predstaviteľov guru,jedia len kaše a vegetujú je mi z toho zle je to čisto postupná manipulácia do sekty. Ten kto sa dá na cvičenie Jogy v programe JDŽ je v poriadku ale nesmie sa dať strhnúť do ich postupných lákadiel a akcii. Treba si odcvičiť a ísť domov alebo hľadať inú školu jogy kde sa nerujnuje a negumuje pamäť cvičencov k osvietenuju a neobmedzenej poslušnosti k Swajimu alebo kto to je a ostatným, veď nie je normálne aby kvôli žijúcemu debilovi ktorí káže k vegetariánstvu pritom je vypasený ako dobre chovaná krava a kázal ako majú cvičiť a on neurobí ani jeden cvik lebo tučnota mu bráni aj sa zohnúť. Kvôli JDŽ sa rozvádzali a rozvádzajú funkčné rodiny, ľudia skončili na psychiatri lebo sú z toho zmätení. Aby počúvali stále dokola nič nehovoriace chorále.
    napr: Óm Síri Guru Dipaja Namh - ÓM, zdravím kosmické svetlo a takéto hlúposti opakujú nahlas.

    OdpovědětVymazat
  13. Rád by som vedel prečo si joginy a cvičitelia jógy dávajú rôzne mená napr. manželka dostala meno sítá. Čo to pre ňu znamená v joge čo to má za význam ? Vie mi to niekto vysvetliť,ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  14. Význam je asi podobný jako udělení nového jména při křtu. Obdobou křtu v jdž je zasvěcení do mantry (mantradikša). Tento rituál stvrzuje vztah mezi mistrem a žákem a fakticky tak přijímá žáka do společenství jdž. Pro žáka to znamená zásadní životní přelom a učení jdž tento moment označuje za svého druhu znovuzrození. Žák je pak veden k tomu, aby požádal mistra ještě o tzv. duchovní jméno ("povinné" to není). Tím je duchovní proměna ještě více zdůrazněna. Jméno obecně má ve filozofii jdž velký význam, větší, než je pro člověka nezatíženého jógou běžné (souvisí to s učením o mantrách). Přijetím "duchovního" jména tak člověk do značné míry skutečně mění svou identitu, přesněji řečeno podle učení jdž by to tak mělo být. V praxi je to individuální. Drtivá většina žáků duchovní jméno má, někteří ale o něj nikdy nepožádají. Jsou pak trochu za exoty, ale jinak to vlastně nevadí. I míra ztotožnění se s novým jménem je individuální. Většina takto pojmenovaných jméno používá jen ve styku s ostatními žáky jdž. Tam se oslovení duchovním jménem preferuje, byť není "povinné". Někteří žáci ale šli dál a nechali se přejmenovat na nové jméno i úředně.
    Jedná se buď o jméno nějakého hinduistického boha (Síta je manželka boha Rámy), nebo symbolizuje nějakou duchovní kvalitu. Mělo by to být něco, co žáka inspiruje k dosažení podobných vlastností.
    Psychologický význam nového jména je nesporný - člověk se cítí více začleněn do nové společnosti.

    OdpovědětVymazat
  15. Ďakujem za dopoveď a vysvetlenie o významu nového mena v JDŽ len jedno som zistil že stále viac sú do toho zatiahnutý ľudia s vyšším vzdelaním, mudr, ing, atď. Čo sa čudujem asi niečo hľadajú čo nenašli aj manželka tvrdí že musí duchovne rásť títo ľudia sú ako vytrhnutý z reality stále chodí zamyslená ako bez duše doma ju to nebaví ale tam na ich stretnutiach ako keby ožila spievajú meditujú ako keby boli mimo reality, počul som ale neviemči je dačo na tom pravdy že sú schopný sa rozviesť s partnerom lebo v komunite JDŽ im našli nového-hrôza a keď sa dajú do kopy dvaja takýto s prepáčením blbci ako vlastne dokážu žiť v realite sú iba vo sne a stále vyzývajú a hovoria Óm.....
    no a začína to len cvičením a skončí vymasírovaním rozumu a neschopnosťou reálne myslieť, smutné

    OdpovědětVymazat
  16. Je to jen můj subjektivní pocit, ale mám dojem, že vzdělání nehraje roli - nezvyšuje, ale máte pravdu, že ani nesnižuje náchylnost lidí vstoupit do JDŽ. Totéž platí o inteligenci. Motivace začít si s jdž je individuální, ale někdy to má co dělat s pocitem jakési nenaplněnosti života, může to být v souvislosti s nějakou životní krizí a podobně. Jakási citlivost člověka, sklon přemýšlet o smyslu, o životě a podobně určitě hraje roli, zajímavé je i to, že většina členů jdž jsou ženy. Jak píšete, hledají, co nenašli. Na druhé straně, řada lidí je do jdž infiltrována poměrně přirozeně - chodí na cvičení kvůli zdraví, relaxaci, získají důvěru, postupně se seznamují i s "duchovními" aspekty jdž a protože cvičení opravdu funguje a důvěra už je navázána, je snadné jít dál. Oni podle mého názoru nejsou blázni, snad až na výjimky, jen zkrátka věří učení, které většině lidí může oprávněně připadat bizarní, a občas bohužel fanaticky. Která víra nebo náboženství v sobě ale nenese rysy určitého potlačení rozumu? Je to podle mě spíš otázka zvyku. Na křesťanství jsou u nás lidi zvyklí tisíc let a ať věří, nebo ne, je to běžná součást naší reality, kterou nemáme potřebu zkoumat. Jdž je něco nezvyklého a hodnotíme ji přirozeně s větší opatrností, ale je to zase jenom svého druhu víra. Pokud ovšem nepřeroste ve fanatismus, ve sklon dívat se na ostatní "neduchovní" shora, ve snahu obracet na víru a podobně. Různé semináře opravdu silně působí na psychiku členů, je to pro ně povzbuzení a přináší jim to skutečně pocity štěstí. Povznášející přednášky učitele, cvičení, modlitby, zpěvy, pocity sounáležitosti - opět podobné jako u jiných náboženství. Pro vnějšího pozorovatele nepochybně mimo realitu, ale pro člena jdž je to naopak přiblížení se jeho realitě.
    Pokud jde o vztahy mezi členy jdž s "normálními" partnery, není to myslím zase tak černé. Pochopitelně v souvislosti se vstupem do jdž se psychika dost mění, mění se hlavně žebříček hodnot a pohled na realitu všeobecně, bývá to šoková změna. Hlavně na začátku jsou lidé někdy náchylní k revolucím - pak to nadšení pro změny obvykle poleví. Z těchto změn samozřejmě často problémy plynou - už jen takové vegetariánství bývá problém. Záleží pak asi na toleranci obou stran, protože jeden druhému rozhodně nic nevymluví. Na druhé straně, nejde určitě o nějaký extrémní kult, kde by někomu hledali partnera. Naopak, učení jdž zdůrazňuje význam fungující rodiny, snahu ji udržovat, bez ohledu na to, kolik "bezvěrců" v ní je, rozvody toleruje jen jako skutečně poslední krok. Většina členů má partnery mimo jdž a nemůžu říct, že bych si všiml nějaké zvýšené rozvodovosti.
    Vztahy dvou jogínů asi taky nejsou vždycky tak snové, jak to na první pohled vypadá a to zpívání óm je spíš okrajová záležitost. Realita bude o dost civilnější. Hodně ale samozřejmě záleží na tom, jak moc zapálení do víry jsou a těch skutečných extrémistů zase naštěstí tolik není.

    OdpovědětVymazat
  17. Plne súhlasím s reakciou ale zo svojej vlastnej skúsenosti v rodine viem že vstupom do jdž sa zmenili rysy, charakter osoby, hľadá niečo ako píšete čo nie je v reálnom živote úplne možné alebo čo dotyčnú osobu nenaplnilo zrazu im chýba veľa lásky od partnera, rodiny. A v jdž oni im dávajú ten pociť nového šťastia,lásky ku sebe sú si navzájom milí spolu spievajú, meditujú, chodia na prednášky a vyzývajú indických bohov, majú oltáriky. Tak asi pri normálnom odcvičení jogy idem domov a nenosím žltý hábit ? Ale nie ešte do toho zaťahovať rôzne mystické obrady. Ale to napr.v partnerstve a v reálnom živote nie je úplne možné a bežné hádky a spory sa takýchto ľudí hneď veľme dotýkajú. Potom prečo sa uchyľujú teda nie iba k cvičeniu ale aj k sektárskemu pôsobeniu na cvičencov. Veď nám sem vnucujú iné náboženstvá. Sme iná kultúra Veď aj vegetariánom môže byť, nik im nebráni ale ak v rodine nie je vegetarián a odmieta variť mäso priam ho nechce do ruky chytiť tak to tiež svedčí o tom že len oni majú pravdu.Prečítajte si niektoré názory na tých členov ktorím sa otvorili oči dačo v tom ovplyvňovaní mysle.
    http://www.blumental.sk/casopis/rok_2001/7-2001/cl07.htm
    http://www.rozmer.sk/sk/articles/show/707

    A je to smutné keď napr. v Indii sú uctievané posvätné kravy či potkany a pritom im ľudia umierajú od hladu a biedi

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat