neděle 14. srpna 2011

Když promluvíme, pomůže nám to všem


20. června 2011
"Chtěla bych poděkovat všem, kteří píší na toto fórum, a ženám, které píší jako "oddané" pod čísly 1-6, za jejich odvahu a čestnost. Nechce se mi vypisovat detaily, ale dospěla jsem k tomu, že je pro mě důležité, abych i já otevřeně řekla všem, že i já jsem byla se svámidžím v jeho ložnici . Přinutil mě, abych mu "ho vyk.....a" (orální sex). Protože se to stalo jenom jednou a o žádných dalších případech jsem nevěděla, nikomu jsem o tom neřekla. Samozřejmě jsem byla stále jsem velmi zmatená, ale teď už aspoň vím, že to nebyla "božská hra", ale zneužití. 
Když jsem četla svědectví na webových stránkách http://sites.google.com/site/paramliar/ , pozorovala jsem tytéž detaily, které jsem viděla nebo zažila. Jednou mě svámidží chytil za prsy a mačkal tak silně, že jsem cítila obrovskou bolest (podobně jako oddaná č. 3). Jindy jsem viděla, jak mladý chlapec - žák líže svámidžího prsty. Bylo to naprosto nemístné; ostatně to všechno se mi zdá velmi zrůdné a velmi těžké ke "strávení", jak fyzicky, tak emocionálně. Chtěla bych vyzvat všechny svámidžího "bývalé" i ty, co jsou dosud jeho žákyněmi, aby napsaly své žážitky. Můžete se vyjádřit tak, jak cítíte, s detaily i bez nich, můžete zůstat anonymní, jako jsem i já, ale myslím si, že když promluvíme, pomůže nám to všem."
whoami

Žádné komentáře:

Okomentovat