neděle 14. srpna 2011

Proč Mahéšvaránanda ještě nedorazil na letní seminář do Střílek?

V ášramu ve Střílkách začal 12. srpna každoroční mezinárodní letní seminář se "svámidžím". Mám ale dojem, že je zatím bez "svámidžího" - pokud se pletu, opravte mě.
Soudím tak mimo jiné na základě swamijiTV, která nenabízí žádné "live" přenosy ze Střílek.
Proč Mahéšvaránanda nedorazil do Evropy na jednu z nejdůležitějších akcí v životě své sekty? Asi to vystihuje následující příspěvek z komentářů, vložený 10 srpna 2011.

"Nemohu se zbavit otázky, proč Mahéšvaránanda zůstává stále v Indii? Vím, že zemřela jeho maminka a vyjadřuji mu upřímnou soustrast. Vůbec nezamýšlím situaci zlehčovat, i mně již rodiče zemřeli. Na druhou stranu, když zemřela jeho česká adoptivní maminka nebo jeho mistr, po smutečním obřadu pokračoval podle svého časového rozpisu. Od smrti jeho maminky uplynulo 6 týdnů a on stále zůstává v Indii.
Vím, že teď budu spekulovat, ale napadají mě další otázky... Proč se nevydá za svými žáky do Evropy? Ví, že mu v Rakousku hrozí trestní stíhání pokud některá z žen, která s ním měla sexuální zkušenost v posledních pěti letech, promluví? Neskrývá se v Indii? Je dostatečné, že na všechny otázky, týkající se sexuálních praktik se svými žačkami dal jedinou odpověď, které se nemohl vyhnout v radiu Vancouver a která na otázku: Nyní jsem slyšela o konkrétních obviněních ze sexuálních vztahů. Zajímalo by mne, zda se k tomu můžete konkrétně vyjádřit " zněla: "Tedy jeden mudrc řekl: Velký strom přitahuje sekeru dřevorubce. Takže, jestliže někdo začne dělat dobré věci, jiný mu může ublížit. A to je jedna z nejlepších zbraní, špinavá politika, obvinit někoho nebo ublížit někomu slovy o sexualitě. Je to úplně falešná informace, nezakládá se na pravdě." Proč se Mahéšvaránanda nevrátí ke svým žákům a z očí to očí jim neřekne: "Ne, neměl jsem sexuální kontakt se svými žačkami."? Nebo proč nepřizná, že měl? Dokáže čelit této situaci přímo?
Prostě jen pár otázek k zamyšlení."

Žádné komentáře:

Okomentovat