pátek 27. července 2012

Jak to chodí ve Svámidžího ložnici: iniciace



Elisabeth:
Pořád mě znepokojuje, že mi nikdo neodpověděl na otázku, jak je to vlastně s čísly, která udává N. Chápu, že kdyby se to stalo 20x, tak by si nemusela být jistá. Ale rozdíl mezi tím, jestli to bylo 2x nebo 3x mi připadá významný. Nebo to špatně chápu? Jsem si jistá, že na audiozáznamu říká 3x v Jadanu, ale v jejím novém dopise říká 2x v Jadanu. To mě docela dost znepokojuje. A za to se nehodlám omlouvat. Mám právo zeptat se na znepokojující věci, které tak úplně nesedí.

Karavan:
Já jsem byl taky zvědavý na ta čísla a odpověď byla: 2x byla pozvána do postele v Jadanu, a potřetí byla pozvána, aby uvedla jinou divku na takzvanou „iniciaci“, a musela být přítomna jejich intimnostem. I při „iniciaci“ N. byla přítomna jiná dívka. Takhle to chodí.

Chava:
Já mohu poslední poznámku jenom potvrdit. Jedna z mých jógových přítelkyň byla vyzvána před 20 lety, aby byla přítomna sexuálnímu styku s jednou z jeho gópí.
Ta žena tam byla dobrovolně, a pokud vím, udělala to dobrovolně nejen tenkrát.
Moje přítelkyně prohlašuje, že už nebyla nikdy více vyzvána, aby byla přítomna, ani aby se stala jeho gópí.

Falseswamiji:
To on má (téměř) vždycky svědkyně s vymytým mozkem, které popřou možné obvinění. To taky způsobilo, že se cítil tak sebejistý.


Viz též: 

Žádné komentáře:

Okomentovat