pondělí 9. ledna 2012

Guru Nityananda není ten, za koho se vydává!

Z komentářů na beyondorange: Guru Nityananda - nepřipomíná nám to něco?


Text:
Toto bylo vyvěšeno na fóru guru-philiac 31. července 2009  v 15.09.

Nithyananda není ten, za koho se vydává.

Má skvělá videa na youtube. Jeho přednášky mohou být fascinující a přesvědčivé. Vyzařuje energii, silně jsem ji cítila. Je neuvěřitelně inteligentní a ví, jak říkat lidem správné věcí. Podlehla jsem mu velmi silně poté, co jsem pocítila jeho energii v celém těle, když se pouze dotkl mého čela. Naprosto jsem se do něj zamilovala, tolik, jak jen může oddaný do svého gurua. Udělala jsem všechno, co hlásal. Dokonce jsem si zákonně změnila jméno, pas, řidičský průkaz atd. Běžela jsem kamkoli, jen abych ho viděla, abych byla blízko něj. Myslela jsem na něj každou minutu dne. Modlila jsem se k němu a byl pro mě tím nejvyšším, co může existovat.

Ale bylo tam příliš mnoho malých nesrovnalostí, kterých jsem si všimla. To, co říkal na veřejnosti, a to, co dělal v soukromí, bylo dalekosáhle odlišné. Vymývá lidem mozky. Pokud máme v mysli o něm nějakou pochybnost, nebo o jeho hnutí, řekne nám „zbavte se pochybnosti, zbavte se myslí“, jinak nikdy nedosáhneme osvícení z naší vlastní viny, jestliže „neodložíme svou mysl“. 

Ví, jak manipulovat každou osobu, ovládá lidskou psychologii a lidské myšlení, naši psychiku. Nedovoluje svým oddaným v ášramu spát, udělají cokoli, pokud vůbec nespí nebo jen pár hodin denně. Nařizuje jim pracovat, až do mentálního a fyzického vyčerpání. Jde mu pouze o šíření jeho jména a získávání peněz, nikoli o pravé náboženství. Náboženství je pouze maskou vnějšího vzhledu. V podstatě v soukromých setkáních nectí Bohy a říká o nich hanlivé  komentáře. Viděla jsem, jak bezostyšně ponižoval a pomlouval své oddané v ášramu, to je emocionální mučení a ponižování. Prohlašuje, že je to„pro jejich dobro“, že jim pomáhá „zbavit se ega“, aby se stali osvícenými, ale je to jen falešná omluva pro něj, aby s nimi mohl podle libosti špatně zacházet. Je to velmi a velmi nechutný člověk, který je egoistický, stará se jen o slávu a jmění, miluje mučení lidí mnoha způsoby – mentálně, fyzicky,  a nezastaví se před ničím, aby dostal to, co chce. Nevadí mu, že šlape lidem po nohách a po hlavách, aby se dostal dopředu. A každý, kdo je ještě v tom hnutí, je hloupý blázen, protože (většina, pokud ne všichni) vidí ta znamení, ale nepříznává je a pouze věří jeho výmluvám. Zvolili si setrvat v nevědomosti, protože se zamilovali do jeho totálně mizerných slov.

Žádám všechny, kteří jsou ještě v hnutí, aby se dívali za jeho slova, a nejenom věřili tomu, co vidíte na veřejnosti. Veřejně se projevuje skromně a šlechetně. Podívejte se na jeho skutky v soukromí – je to velmi nebezpečný člověk. Věřte svému vnitřnímu instinktu. Neodkládejte svou mysl – je to jediná věc, která vám může ukázat červený praporek a upozornit vás na nebezpečí. Přeji vám štěstí a boží požehnání, nyní vám z této bryndy může pomoci jen skutečný Bůh.

Já děkuji skutečnému Bohu, že mi pomohl ukázat cestu a zachránil můj život a mou duši.



Žádné komentáře:

Okomentovat